excursie Den Haag

3 EN 4 MEI
Dag 1

We zijn de donderdag ochtend vertrokken naar Den Haag. Waar we als eerst onze koffers naar het hotel gebracht hadden.

Toen we dat hadden gedaan zijn we direct vertrokken naar het Panorama Mesdag museum, dan gingen we dan naar het Escher in het paleis museum zijn geweest. Daar hebben we de collectie van de tekeningen van Escher gezien hebben, dat was een leuke ervaring . We vertrokken weer en waren op weg naar Madurodam, dat is een openluchtmuseum, waar in het miniatuur Amsterdam te zien is . Je kan daar super toffe foto's trekken . Het was avond aan het worden. Dus we gingen dus terug met tram naar het Maurits huis, waar we natuurlijk twee meest beroemde schilderijen hebben gezien. ( girle with the pearl earring,  het puttertje). Daarna zijn we nog naar het strand van Scheveningen geweest. En dan terug met de tram en te voet naar het hotel. Om te gaan slapen...

Dag 2

De volgende dag zijn opgestaan en alles ingepakt, voor daarna naar beneden te gaan voor te ontbijten. Daarna zijn we vertrokken naar het Gemeentehuis, waar we de collectie van Mondriaan zijn gaan bekijken, dan gingen we even vrij mogen rondlopen in een straat ...

en daarna gingen we naar het hotel terug voor onze koffers te gaan halen en naar de bus gingen om terug te keren naar huis.

Mozart - de musical

21 december zijn wij naar  Mozart de musical gaan kijken , het was een super mooie ervaring.